ANALOGON 41–42 – 2004/II–III

ANALOGON 41–42 – 2004/II–III
zvětšit náhled +
Do košíku >>

Cena: 199 ,- Kč

analogonsdafgads

I. 1964-1969

František Dryje: Dějiny neosamocenosti (1)

Albert Marenčin: Od Slovenských pohľadov k Princípu slasti

Praha v barvách času

Analogon

Z korespondence V. Effenbergera a A. Marenčina

II. 1970-1979

František Dryje: Dějiny neosamocenosti (2)

František Dryje Otázky pro Martina Stejskala (I)

Jan Švankmajer: Tři sny o Martinu Stejskalovi

Vratislav Effenberger: Poznámka k modelovému závěru Tiché pošty

Tichá pošta

Z dopisů V. Effenbergera A. Lassovi

Z ankety o surrealismu (1976)

Diskuse k Orientačním poznámkám V. Effenbergera

Albert Marenčin: Naposledy

„Opustíš-li mě, zahyneš“ přestává být v surrealismu

tupým bonmotem (rozhovor s V. Effenbergerem)

Vratislav Effenberger: Obrazotvorné postupy

Dopis V. Effenbergera Vincentu Bounourovi

(stanovisko k Prohlášení Charty 77)

Vratislav Effenberger, Eva Švankmajerová: Biče svědomí

Ludvík Šváb: O předposranosti

Otevřená hra (Úvod)

III. 1980-1989

František Dryje: Dějiny neosamocenosti (3)

František Dryje Otázky pro Martina Stejskala (II)

Z dopisu V. Effenbergera A. Marenčinovi

Vratislav Effenberger: Situace a perspektivy surrealismu 1982

František Dryje: Vykopaný pes

Bruno Solařík: „…nebude její činnost marná…“

Josef Janda: Nikdy jsem se nenaučil ani hýkat

Eva Švankmajerová: Svědectví:

Žena (Emila) v díle Mikuláše Medka

Bruno Solařík: Přízraky bílého dne

Ivo Purš: Hry o čistý vzduch

Zpráva o cestě (Koubek, Stejskal, Dryje)

Univerzální dokončovací hra

Bruno Solařík: Hroby kardinálů

Roman Telerovský: Poesie, sen, imaginace a interpretace

Jedním uchem dovnitř

Časovosti:

Miloslav Caňko: Na rubu konce jednoho civilizačního cyklu

Roman Telerovský: Nakonec budou všechny ženy ptáky

Milan Nakonečný: Život Pabla Picassa

František Dryje, Bruno Solařík: Syrové umění

Václav Švankmajer: Vaterland? Kde to jen může být?

Miloslav Caňko: Jan Gabriel: Kůže orloje

Kulér:

Chronologický přehled I (1968-1989)

Antology of Czech and Slovak Surrealism IV